آرشیو سوالاتدسته بندی: موفقیتمدیریت زمان در محیط کار
مخفی asked 1 سال ago

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند:

  • avatar

من همیشه در محیط کار با کمبود زمان مواجه میشم. طبق توصیه‌های شما، لیست کارهای روزانه خودم رو ثبت میکنم، اما هیچوقت نمی تونم اون ها رو کامل اجرا کنم. چکار باید بکنم؟

1 Answers
Best Answer
حسین وفابخش عضو سایت answered 1 سال ago

عدم اجرای برنامه، دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد. برای بهبود شرایط ، توصیه‌های زیر را جدی بگیرد.
۱- سعی کنید برنامه‌های واقع بینانه و در حد توان خود تنظیم کنید. برنامه‌های سنگین، فقط انرژی حرکت شما را کاهش می‌دهند.
۲- سعی کنید برای خود تعهد اجرایی قرار دهید. به خود یا دیگران قول دهید برنامه را اجرا کنید. 
می‌توانید برخی تفریحات و یا کارهای جانبی خود را مشروط به انجام کامل برنامه نمایید.
۳- از راهزنان زمان به طور جدی پرهیز کنید…
موبایل، تلویزیون، وب‌گردی و …. وقت شما را از بین خواهند برد. 
۴- از صحبت های غیر ضروری و انتقادهای بی‌اثر در محیط کار اجتناب کنید. اگر قرار است از موضوعی انتقاد داشته باشید، آن را به شیوه مناسب به مسئول مربوطه انتقال بدهید. معمولا بخش زیادی از وقت در محیط های کاری، به صحبت های اینچنینی اختصاص می‌یابد که هیچ نتیجه و فایده‌ای هم دربرندارد.
۵- از برنامه های سبک و کوچک شروع کنید و به مرور برنامه های خود را سنگین تر کنید.
 
موفق باشید